// dom w harmonii z naturą //


/ słońce, lawenda, opuncja i sukulenty to tylko drobny urok Hiszpanii.
/ tam nigdy nie brakuje słońca a życie, domy i wnętrza są pełne ekspresji, pasji i emocji /

przepis na dom...

/ każdy kto mnie zna wie, że uwielbiam zarówno we wnętrzach minimalizm jak również hiszpańskie wnętrza pełne tradycji i mocnych kolorów,
/ chociaż tak naprawdę jestem coraz bardziej pod wrażeniem hiszpańskich domów, kultury i sztuki a hiszpański styl staje się dla mnie bardziej bliższy niż minimalizm,
/ ten przepiękny hiszpański dom zainspirował mnie swoją harmonią,  detalami a najbardziej tym, że jego prosta fasada domu idealnie komponuje się z naturalnym terenem i roślinnością,
/ we wnętrzach panuje mocna kolorystyka mebli i dodatków a czerwień w większości pomieszczeń odgrywa główną rolę,
/ wyraziste, żywe barwy idealnie się sprawdzają we wnętrzach hiszpańskich, które są niezwykle wyrafinowane i doskonale łączą tradycję z nowoczesnością,
/ moją uwagę przyciągnęły detale jak malowane drewniane wiosła, gliniane amfory oraz dwa afrykańskie krzesełka ustawione przy kominku,
/ całość dopełnia duża malownicza weranda, basen i wiele gatunków roślin śródziemnomorskich jak opuncja, lawenda czy sukulenty a wszystko to urządzone z pomysłem i zaaranżowane w zgodzie z naturą /








 











source: revistaad.es

text by: project / home stager