// ruszamy na zakupy czyli kilka świątecznych prezentów do aranżacji mieszkania //






Przygotowałam dla Was listę propozycji prezentów idealnych do aranżacji wnętrz i przede wszystkim dla osób, których pasją są wnętrza.
Aby zaoszczędzić cennego czasu, uniknąć kolejek w świątecznym okresie oraz stania w korkach miejskich, zachęcam do robienia zakupów w sieci.

PRZEPIS NA PREZENTY...

Moja propozycja prezentów to nie tylko prezenty na święta, ale przede wszystkim takie prezenty, które posłużą najbliższej nam osobie i są przede wszystkim atrakcyjne i praktyczne.
Kilka nowych dodatków do mieszkania takich jak nowa lampa lub wieszak z pewnością ożywią każde wnętrze szczególnie gdy zbliża się Nowy Rok i mieszkanie może wyglądać 
w zupełnie nowej odsłonie.

Warto jednak pamiętać aby akcesoria do wnętrz wybierać do stylu oraz kolorystyki jaki panuje w mieszkaniu.




Poszewki na poduszki, kosze które wybrałam na prezent są w kolorystyce black&white  doskonale sprawdzą się  w kompozycjach z dodatkiem świątecznej kolorystyki  jak również na co dzień.
Moją uwagę przyciągnęły również zegary ścienne, które mogą być idealnym prezentem dla kogoś kto szuka nowych interesujących dodatków, aby dodać do wnętrza szczyptę nowoczesnych kształtów i kolorystyki.

Wszystkie przedmioty dekoracyjne na prezent, które wybrałam pochodzą od polskich projektantów i możecie je znaleźć na stronie sklepu http://www.jagodowykot.pl/

http://www.jagodowykot.pl/










  text & graphic : project/home staging